Thursday, March 9, 2017

Belajar Teknik Forex Saya

TEKNIK FOREX PERCUMA forex adalah salah satu bisnes yang boleh les hommes demandungkan kita seandainya kita mempelajari teknik teknik yang betul untuk menghasilkan wang tanpa henti. Tahukah et un warren buffet adalah manusia ke 3 terkaya didunia dengan berpendapatan berbillion milliards dolar hasil dari usaha kerasnya dengan bermain FOREX. Cuba anda bayangkan, seandainya anda bermain forex dengan nilai dolar, walaupunhanya 20 dalai sehari keuntungan, jika ditukar dengan RM. berapakah pendapatan anda nilai transaksi bagi urusniaga forex sekarang adalah mencecah 1.95 trillions sehari. Suatu nilai yang cukup besar bagi saya jika nak dibandingkan dengan nilai yang ada didalam akaun saya sekarang ini. jika saya dan anda mengambil 100 dolar pun sehari, wang di forex tidak akan terjejas. hebat tak kuasa forex. Dunia forex penuh dengan cabaré dan dugaan, apa yang penting disini, anda harus bersedia menerima segala jenis bentuk, cara dan teknik untuk memastikan et un profit atau dengan erti kata lain, membuat keuntungan dengan cara yang betul dan berkesan. di sini saya akan cuba membantu anda Dengan memberi beberapa petua (kata orang tua tua la) dan teknik yang boleh dikatakan membres keuntungan kepada saya walaupun sedikit. Apa yang penting disini et a haruslah mengejar keuntungan yang sedikit daripada rugi yang banyak. didalam dunia forex jika anda meletakkan matlamat lambat kaya, bererti anda meletakkan diri anda di dalam tahap lambat miskin atau lebih dikenali oleh golongan commerçants sebagai langkah untuk lambat bankrap atau tiada langsung istilah Bankrap, didalam, kamus, hidup, anda, sebagai, seorang, commerçants, yang, berjaya. Sebagai salah satu contoh disini, sekiranya anda mémasang target untuk acheter tetapi harga marché mahalan harga acheter anda, ini bermakna akaun anda mengalami rugi dan sekiranya anda menggunakan modale yang banyak hanya sekadar mengejar keuntungan bermakna anda akan perte kerana modal akaun anda tidak dapat bertahan sementara Menuggu peluang renversement ataumarket berpatah balik. ini selalu terjadi harus diingat perkara yang penting ini. Marché bererti pasaran. disini ingin saya ingatkan kepada sahabat sahabat commerçant saya. setiap orang yang berniaga apa yang diinginkan sudah pasti mengaut keuntungan semaksimum yang mungkin. tetapi marché didalam forex, hanya yang meletakkan cible non prise en compte dan tahap kerugian yang sanggup dihadapi sahaja yang boleh berjaya Mengaut keuntungan disini. Saya adalah commerçant baru didalam dunia forex. masih banyak rahsia untuk menjana keuntungan yang saya masih belum dapat ketahui lagi. cuma saya berharap disini agar ada pihak yang dapat berkongsi maklumat dan teknik teknik untuk berjaya didalam forex bersama dengan saya. saya akan dedahkan semua kefahaman Saya didalam artikel ini tentang forex yang saya tahu. Keuntungan saya tidak lah sébasar mana. sekadar cukup untuk bertahan sahaja. Dan saya harap akan ada tunjuk entré dari commerçants commerçants yang lain. Kebiasaannya bagi teknik satu, saya membiasakan diri dengan melihat délai 30minit. bagi teknik 30minit saya pasti akan menggunakan logiciel gagner solution 9.4.3 tendance 1 atau pun tendance wave. trend 1 biasasnya anda boleh lihat melalui chandeliers dan juga kawasan kawasan vendre atau acheter Région yang mémang disediakan setiap hari. anda juda boleh menggabungkan teknik ini dengan vague. Yang mana bila sampai masa yang sesuai untuk acheter atau vendre, logiciel ini akan mengeluarkan signal atau loceng mengikut harga yang dirasakan sesuai olé sistem ini. dan mengikut péngalaman saya, système ini boleh membantu anda berjaya. Et un harus cuba dan kaji sendiri. membantu 30. Bagi teknik yang kedoua, alhamdulillah, saya dah melaluinya. dan saya rasa teknik ini juga memang membantu dan prestasi kebersanan juga tinggi. saya akan gunakan temps 1jam sahaja. kerana tempoh 1jam memang sesuai dengan indikator Ni. Anda cuma perlu meletakkan indikator se déplaçant avarange 30 avarange en mouvement 3. bagi akaun saya, saya meletakkan MA30 dengan warna biru, manakala bagi MA3 saya gunakan warna merah dan cuma gunakan ligne chart sahaja. untuk mengetahui kemana pergerakan harga disini. anda harus mémastikan dahulu MA merah Berada dimana. adakah dibawah MA biru. sekiranya MA merah berada dibawah MA biru, et un harus menuggu MA merah bersilang dengan MA biru. sekiranya merah bersilang dengan biru, kuat untuk buy. disini et un boleh lihat MA merah berada diatas MA biru. Lihat sejarah yang lepas indikator ini. kemudien kaji adakah ianya sesuai dengan cara anda. bagi saya ini adalah satu masa bonus untuk mungutip points sekurang kurangnya 30 50 pips. insyallah. membantu 30. teknik ini memang banyak kalau nak diikutkan. yaitu berpandukan quotidien Pronostic analytique analytique. banyak yang saya gunakan tapi memanjang tak betul sampai putus asa saya dibuatnya. sehingga pada 1 hari saya signet kat pc saya sampai 9 jenis site yang kononya membaca graf dan membuat andan yang tepat. tapi apa yang terjadi. loss loss loss. bukan kecik kecik anak perte de yang. Pernah mencecah satu akaun dalam masa sehari 36 dolar. bayangkan dalam nilai malaisie € 70,00 sEHARI. Bagi orang susah macam saya nie memang besarlah lah nilai nya. sehinggalah saya terbaca prévisions quotidiennes yang satu dua lagi nie. Saya kaji dalam masa drinka hari. dan hasilnya alhamdulillah nampa macam berpotensi untuk membantu. Contoh 1: site web ibtimesforex 19032010 Gamme de négociation: 1.3635 1.3575 Tendance: Down Sell à 1.3625 SL 1.3655 TP 1.3585. Jumlah bénéfice 40pips. 19032010 Gamme de négociation: 1.3635 1.3535 Tendance: Vente à la baisse à 1.3625 SL 1.3657 TP 1.3548 Jumlah profit 50pips ke atas. Les membres de la famille, les membres de la famille, les membres de la famille, les membres de la famille, les membres de la famille, etc. Hasil dari gabungan teknik 1h30 teknik 2h30 teknik 3:40. Rezeki menyebelahi saya. anda pun harus mencuba teknik teknik ini. pasanglah 1 akaun dengan jumlah 0.50 dolar untuk 30 pips. dan akhirnya profit. jumlah profit anda ialah 15usd x rm3.5 rm52.50 sehari. ok lah sekurang kurangnya anda bergaji. Tapi itu untuk kiraan 0.50 bagaimana pula jika 1 akaun jumlah yang dessinka ialah 10usd. Anda fikir dan kaji sebelum menceburi bidang forex yang penuh rahsia ini. wallahualam. tepuk dada tanya selera. gagal sakali tak bermakna kita akan gagal buat selama lamanya. semoga berjaya dalam apa jua bidang anda. Apa yang penting et un harus belajar sabar disiplin. profit. Salam sukses dan kejayaan dari saya. (Nouveau commerçant). Sekiranya et a mempunyai cara lain saya amat berbesar hati sekiranya dapat anda kongsikan bersama saya. ini alamat e mail saya: roszailangmail (c) dilarang mengubahsuai isi kandungan didalam artikel ini untuk apa segala jenis tujuan sekali pun. TECHNIK FOREX SEBENAR (TFS) Saya Khalid Hamid. Seorang FOREX TRADER à temps plein. Saya merupakan bekas Eksekutif Banque Antarabangsa yang pernah bertugas sebagai ANALYSE DE DEVISE. Tugas saya ialah menganalisis pergerakan matawang etang digerakkan oleh berita berita ekonomi. Selain itu, saya juga aktif membantu pour trader serta menyumbangkan conseils artikel dalam forum forum forex tempatan dan juga antarabangsa. Pengalaman sebagai analyste de la monnaie dan keaktifan berforum selama 9 TAHUN thaï banyak membentuk saya menjadi commerçant seperti yang anda lihat pada hari ini. Sebelum ini, sejak 2011 Les mots clés ont été traduits automatiquement et peuvent être consultés sur différents modèles originaux. Kini, setelah melalui, banyak, proses, penambahbaikan, kembali, dengan, lebih, mantap, dalam, bentuk, buku, DVD, iaitu, TEKNIK, FOREX, SEBENAR, EDISI, KE 6. APA UIT FOREX Kepada yang pertama kali terbaca tentang forex, istilah Forex FX diambil daripada singkatan POUR eign EX changement atau Tukaran Matawang Asing. Forex merupakan pasaran kewangan terbesar de dunia dengan nilai transaksi harian melebihi USD 5 TRILLION SEHARI Ia jauh mengatasi pasaran pasaran se trouve dans le Saham, Komoditi, Logam dan lain lain. Forex berlaku apabila anda menjual (VENDRE) matawang négara anda dan membeli (ACHETER) matawang negara lain. Contohnya, jika et melancong ke Londres, anda perlu menjual matawang Ringgit (MYR) dan membeli matawang Livre Sterling (GBP). Kalau dulu forex hanya boleh dessin de kaunter, kini ia sudah boleh dilakukan secara EN LIGNE Asalkan ada komputer amp internet, anda bebas untuk commerce de mana mana sahaja, pada bila bila masa. Apa yang Hebat tentang forex ialah, KITA Semua (YA, KITA Semua) Boleh MENJANA Pendapatan YANG lumayan dengan CEPAT DAN Mudah Untuk menjadi seorang cambiste, etun hanya perlukan komputer smartphone, internet dan sedikit modal mengikut kemampuan etun. Itu Sahaja FOREX ADALAH SANGAT Mudah Anda mungkin akan kerugian beribu ribu (atau puluhan ribu, dan mungkin juga ratusan ribu) ringgit dalam masa beberapa hari (atau confiture) sahaja Bacalah tragedi sadis forex di bawah: Seorang trader USD4,950 kerugian (kira Kira RM21,285) dalam masa 1 malam sahaja kerana terlalu yakin sehingga tidak meletakkan arrêt de perte. (A eu kerugian maksimum yang akan ditanggung) Seorang commerçant hebat kerugian lebih USD10,000 (lebih RM43,000) dalam masa beberapa minit sahaja angkara pengumuman berita Paie non agricole NFP dan Changement d'emploi Canadien Ada yang membuat pinjaman peribadi sehingga USD25,000 Dalam RM107,500) untuk melabur dalam forex. Tetapi dalam masa 2 minggu, modalnya habis Licin Malangnya, Beban Hutang perlu ditanggung sehingga 10 tahun lamanya Kena tipu RM33,000 kerana menyertai forex écrémé dan kerugian USD5,830 (RM25,069) akibat commerce tanpa ilmu Seperti dua pengadu di bawah. SAYA TIDAK MAHU ANDA JADI BEGITU KENAPA TEKNIK INI DIDEDAHKAN Teknik ini didedahkan kerana saya sangat kasihan mélangé TERLALU RAMAI COMMERCANT yang masih TERKIAL KIAL dalam forex. Ini kerana mereka banyak melakukan KESILAPAN BESAR seperti: Tidak meletakkan Stop Perte dalam trade Stop Perte melebihi Objectif Profit Commerce pada waktu yang salah secara hentam kromo Memilih paires yang susah nak profit Langsung tak memahami Gestion de l'argent Menggandakan beaucoup selepas perte (BALAS DENDAM) Modal tidak mencukupi Dan banyak lagi lah Kesilapan kesilapan seperti inilah yang membunuh trader seseorang. Saya sudah melalui semua itu, dan PERCAYALAH IANIE AMAT AMAT MEMERITKAN Jadi, atas dasar itulah saya tidak lagi mahu pour commerçant kecundang sebelum berjuang, seperti apa yang pernah saya lalui dahulu. TEKNIK FOREX SEBENAR est une marque de commerce de la marque SEBENAR, qui regroupe des marques de commerce, des marques de commerce et des marques de commerce, des marques de commerce et des marques de commerce, ainsi que des marques de commerce et des marques de commerce. TFS PRIVE GROUP NAK SENANG, CEPAT, DAN Murah NAK Sūsah, Lambat, DAN mAHAL Pilihlah Secara Bijak ya Jika etun masih merasakan harga di atas mahal, renungkan Fakta Fakta ini: 95 trader adalah trader yang Gagal, mahu tak etun jadi salah seorang daripada 5 trader yang berjaya Trader Kebanyakan akan kehabisan modale mereka dalam masa 3 bulan sahaja. Ada yang rugi ratusan, ribuan, puluhan ribu dan juga ratusan ribu ringgit. Anda tentu tak nak jadi salah seorang daripada purekan Ini bukan indicateur robot yang merapu. Ini adalah TEKNIK FOREX SEBENAR. Anda tak perlu habiskan puluhan ratusan ribuan ringgit untuk membeli sesuatu yang tidak berksan. Anda tidak perlu lagi membuang masa, tenaga dan wang ke sana ke mari mendalam ilmu forex yang belum tentu lagi betul atau tidak. TEKNIK FOREX SEBENAR adalah pényélésaï menyeluruh kepada segala galanya. Bukan senang nak belajar forex tanpa demonstrasi. Tetapi TEKNIK FOREX SEBENAR vidéo de la vidéo de la vidéo. Budak sekolah jeu de mots boleh memahaminya, apatah lagi orang dewasa. Indicateur biasanya dijual pada harga RM100.00 250.00, manakala kelas dan séminaire pula dalam lingkungan RM1,000.00 5,000.00. Itupun tanpa suivi daripada penganjur. TEKNIK FOREX SEBENAR pula tak sampai à partir de RM RM............ Harga yang ditawarkan adalah TERLALU MURAH jika nak dibandingkan dengan nilai yang et un terima. Anda tak pergi kelas, beli indicateur, baca forum berbulan bulan lamanya, essai et erreur mencuba 1,001 teknik indicateur, ataupun pergi ke séminaire. Trader seluruh dunia menggunakan teknik in a bukan saja untuk forex, tetapi juga untuk SAHAM, OPTIONS, CPO, OR, dan SILVER. Saya tak akan paksa et a untuk membeli, kerana itu hak anda. Profit forex sudah cukup untuk saya. Kejayaan saudarasaudari tertakat atas USAHA ANDA SENDIRI. Saya sekadar membantu apa yang termampu. Antara menghabiskan beribu ribu ringgit ATAU RM698, yang mana akan et une pilih ORANG YANG BERJAYA ADALAH ORANG YANG BIJAK MEMANFAATKAN PELUANG. FOREX ADALAH SALAH SATU LUBUK REZEKI. SIAPA TAHU, MUNGKIN REZEKI ET ADA DALAM FOREX KAN SELAMAT MAJU JAYA SAYA UCAPKAN KEPADA SEMUA YANG SUDI MELAWAT SITE INTERNET INI, TAK KIRA SIAPAPUN ANDA. INGATLAH, ORANG YANG BERUSAHA et MENGHARGAI MASA ADALAH ORANG ORANG YANG BERJAYA. P. s: Sekali lagi suka saya ingatkan, anda tak perlu membazir masa, tenaga dan wang et un menimba ilmu di sana sini untuk mendalami forex. TEKNIK FOREX SEBENAR ada kesemuanya. P. p.s: Pendapatan 5 angka seminggu tidak mustahil dengan forex. Saya taché de pun melakukan dan membuktikannya. Hanya 1 jam sehari diperlukan, commerce boleh mana mana sahaja yang anda mahu. Ia langsung tidak menganggu kehidupan anda. 5 angka seminggu dengan berusaha 1 confiture de sehari Ianya mustahil untuk dilakukan dalam bidang lain, tetapi tidak dengan forex melalui TEKNIK FOREX SEBENAR. P. p.p. s: RM698 adalah satu jumlah yang kecil jika nak dibandingkan dengan potensi TEKNIK FOREX SEBENAR. Pelaburan yang terbaik bagi seseorang individuel adalah pelaburan ke dalam DIRINYA SENDIRI melalui ILMU. Dan ini merupakan salah satu daripada cabang ilmu yang ada di dunia ini.


No comments:

Post a Comment